Geef jij onze patiënten meer regie en kwaliteit van leven? Wil je werken op een innovatieve poli waar zorg en technologie samenkomen? Dan zoeken we jou!
Wat ga je doen?
Je gaat werken op de diabetespoli van het Anna Ziekenhuis: een vooraanstaande, innovatieve en landelijk erkende poli. Hier lopen we voorop in vernieuwende behandelmethoden en zetten we technologie in om de kwaliteit van zorg en het zelfmanagement van onze patiënten te verbeteren. Zo zijn we als eerste ziekenhuis in Nederland gestart met het telemonitoringsprogramma CareLink Premium voor mensen met diabetes type 1.
Ons diabetesteam begeleidt zowel volwassenen als kinderen met diabetes. Dankzij onze intensieve en persoonsgerichte aanpak krijgen zij hun diabetes beter onder controle en worden ze gestimuleerd om zélf regie te nemen over hun gezondheid en leefstijl.
Je werkt zelfstandig in een multidisciplinair team en coördineert het zorgproces. Je speelt een belangrijke rol in de diabeteszorg, waarbij je patiënten ondersteunt met deskundig advies, educatie, coaching en motivatie. Daarnaast denk je actief mee over hoe we onze zorg verder kunnen verbeteren en toekomstbestendig maken. Dit doen we onder meer door nieuwe digitale toepassingen zoals telemonitoring in de praktijk te brengen.
We werken volgens het protocol van taakdelegatie en samen met collega’s en medisch specialisten werk je mee aan het ontwikkelen en implementeren van protocollen en werkwijzen.