Algemene reviews over Tempo-Team
1,0
Productiemedewerker (m/v) |
Zaandam | 16 dec. 2020
Wees gewaarschuwd, tempo team is pure ellende
Bij de start super aardig en behulpzaam en ook bereikbaar. Dat wordt snel minder en wordt ook steeds minder ingepland omdat ze maar blijven aannemen en die nieuwe worden dan ingedeeld om ingewerkt te worden. Zodra je daarover vragen stelt dan ben je vervelend in hun ogen en treiteren ze je door juist minder werk te geven en over alles liegen of verdraaien. Totdat se je uit het niets mailen dat je werk ophoud terwijl er nog zat werk is. TT inhouse Hilton Foods denken alleen aan eigen belang en zijn niet integer doordat zij willekeur toepassen bij het plannen. Vooral Arsja geeft Polen voorrang op de Nederlanders en je moet vooral niets zeggen want dan ben je net aks ik meteen je baan kwijt. Wordt tijd dat die groep van TT daar vervangen wordt door integere mensen die wel luisteren en helpen. Nu zitten ze hun tijd uit, plannen alles verkeerd en niet volgens de nieuwe regels van 1 jan 2020 en iedere maand geld vangen want er is niemand die er wat van zegt en als je dat doet, dan wordt je eruit gegooid. Zorg dat je je diensten die afgezegd zijn binnen de wettelijke vier dagen vergoed krijgt want daar moet je zelf achteraan. Ook de verschoven diensten, want bij mij ging het om 2500,- de moeite waard dus!
PluspuntenVleespakket, gratis diner ( van bedrijf zelf)
MinpuntenInhouse team van Hilton Foods, denken dat ze God zijn
4,0
Een dagje tempo
Typische dag op werk:
- De werkdag start met 10 commerciële belletjes naar potentiële klanten om een afspraak te generen of eventuele informatie te verkrijgen;
- Hierna staan er klantbezoeken in de planning. Het kan gaan om koude acquisitie of een geplande afspraak;
- Gedurende de dag ben je aan de slag met het koppelen van de juiste 'match'. Een kandidaat vinden welke perfect binnen het profiel past van het bedrijf;
- Elke dag als intercedent is anders. Al staat je agenda nog zo goed gepland, wanneer er een aanvraag binnenkomt leg je alles opzij om deze in te vullen aangezien de concurrentie binnen deze markt zeer aanwezig is.
- Als intercedent is niets zo belangrijk om snel te schakelen. Hoe goed je ook kan plannen, een dag is nooit hetzelfde.
Naast deze dagelijks terugkerende taken, gaat de telefoon, mensen komen binnen op zoek naar werk, je hebt intakegesprekken, klanten bellen met vragen, mensen solliciteren op vacatures, je mailbox moet je bijhouden, je onderhandelt over prijs, omrekenfactoren en je wilt er nog een goede marge aan overhouden. Daarnaast is Werving& Selectie ook een goed alternatief voor de marge.
Al het bovenstaande vind ik het leukste van de baan.
Het moeilijkste van de baan is het nieuwe klanten zien binnen te halen.
1,0
Egocentrisch uitzendbureau, niet erg sociaal voor haar uitzendkrachten
Enkele maanden voor dit uitzendbureau gewerkt als chauffeur bij de bekendste of eigenlijk de beruchtste bakkerij in Soest.
Deze bakkerij misbruikt en gaat a-sociaal met alle uitzendkrachten om, allemaal onder goedkeuring, sterker nog, werd zelfs beschermd en verdedigd door Tempo Team Transport.
Naast dat is Tempo Team Transport ook een egocentrische organisatie, die alleen maar aan zichzelf denkt, en echt met alles is eenrichtingsverkeer.
Ik ben er weggegaan, omdat men lak hebben aan rijtijdenbesluit, prive- en/of werk-omstandigheden, (zeer onveilige werkomstandigheden en zeer onregelmatige werktijden waaronder alle weekenden werken) en voornamelijk dat ik compleet onterecht door een bepaalde consulente gekleineerd en afgezeken werd.
Ik werd toen binnen gehaald door mijn ervaringen, jammer genoeg had ik mij achteraf met leugens laten overhalen en daarbij kon ik geen enkele afspraak met hun maken die ook nagekomen werd.
Pluspuntenhele goede uitzendbureau voor opdrachtgevers
Minpuntenslecht voor uitzendkrachten
1,0
Medewerker Magazijn (m/v) |
Leeuwarden | 14 sep. 2021
Waardeloos bedrijf
Waardeloze bedrijfscultuur. Mensen beloven je van alles in de door hun aangeboden functie, maar als het er op aan komt geven ze alleen desinformatie. Met andere woorden: ze zitten er alleen voor zichzelf, jij verdient minimum en dit bedrijf lacht zich rot. Het systeem voor reiskosten is overdreven ingewikkeld waardoor reiskosten soms niet of onvolledig worden uitbetaald. Nemen de telefoon amper op als je ze nodig hebt, mails worden niet beantwoord en terugbellen kun je al helemaal vergeten. Je wordt weken aan het lijntje gehouden, maar als ze jou nodig hebben moet alles haasje-repje. Alles moet digitaal, van het ondertekenen van contracten tot het invullen van uren. Als de app weer eens crasht kun je geen diensten aanvragen, dus geen uren, dus geen inkomen. Ga alleen via tempo-team werken als je tijdelijk een PAAR centen nodig hebt, anders zou ik iets anders zoeken.
PluspuntenGeen
Minpuntenslechte communicatie, beloven dingen die ze niet waarmaken, slecht uurloon, reiskosten ingewikkeld, slechte app
3,0
Magazijn (m/v) |
Duiven | 8 jun. 2015
productieve werk omgeving
Ik vond het erg fijn om te werken met Tempo-Team.
Altijd behulpzaam en enthousiast.
Ik begon de dag op het kantoor. Daar kreeg ik via de mail orders,orderforumlieren en vragen. De vragen beantwoord je netjes en de orders van de merchandiser werk je uit. Als je de orders uitgewerkt hebt en op datum hebt gelegd, ga je naar boven en daar pak je al het winkel materiaal bij elkaar waar ze naar vragen in de order. De orders bestaan uit winkel materiaal van stellingen, vakken etc. Als je alle orders uit had gewerkt voor die dag zorg je ervoor dat alles netjes in dozen zit en verstuurd kan worden met het vervoer. En je zorgt er natuurlijk voor dat alles zo goed en netjes verpakt zit zodat er geen beschadigde materialen bij de klanten komen. Als alles af is voor die dag werk je natuurlijk vooruit. En je kijkt af en toe op de mail of er nog meer orders die dag binnen zijn gekomen of vragen. tenslotte ruim je je werkplek en kantoor netjes op zodat je de volgende dag weer netjes aan de slag kan.
1,0
Voedingsassistent (m/v) |
Rotterdam | 31 mrt. 2023
Mijn naarste ervaring ooit
De ergste baan in me leven was als voedingsassistenten bij de maastad ziekenhuis ik heb nog nooit zo nare ervaring mee gemaakt als daar je bent optijd en zij maken er van dat je niet op tijd bent gebruiken jou als slaaf laten jou bij zeer zieke mensen naar binnen gaan terwijl de verpleegkundige dat moest doen ik heb Corona opgelopen ik was ernstig ziek ik dacht dat ik op sterven lag en kreeg geen eens een beterschap werd ontslagen ! Moeilijk doen met salaris overmaken want moesten persee id zien voor de 2de x die dag wisten ze dat de Corona weer terug was maar hebben letterlijk niks gezegd !! De eten voor de cliënten is niet te doen dat maakt ze extra ziek kortom een nachtmerrie dit is de echte waarheid van deze functie . Collega’s die gebruiken en je met grote ogen aankijken en je zegt dat je te laat bent terwijl je op tijd bent nogmaals als ik terug denk aan mij ervaring krijg ik rillingen en de salaris was zeer laag voor mensen die met zieken werken !
4,0
Gastheer/Gastvrouw (m/v) |
Amsterdam | 30 nov. 2017
Productieve en gezellige werkomgeving
Een typische dag op het werk. Ik kom binnen met mijn pasje en het eerste wat ik doe is de koffiemachine nakijken. Als alles is bijgevuld wordt de soep klaargemaakt. Twee pannen soep met verschillende inhoud. Ik kijk de salades na, wat er moet worden bijgevuld. De pc zet ik aan en bekijk de binengekomen berichten. Indien nodig, als er een vergadering komt neem ik actie. Dan zet ik de kassa aan.
Vervolgens maak ik de broodjes voor de vergadering samen met mijn collega. Om half twaalf komen de gasten binnen - zij gaan meteen naar de vergaderzaal. Om half een gaan zij lunchen, de tafels zijn gedekt en we schenken de soep in. In de tussen tijd is ook het personeel binnengekomen om te lunchen. Wij vullen aan waar nodig en als de vergaderlunch is afgelopen ruimen wij de tafels op en doen de afwas. Om half drie is alles gedaan en aan kant. Onze klanten zijn tevreden en wij gaan opgeruimd naar huis.
PluspuntenAfwisselende baan
Minpuntenweinig zekerheid - vaak wisselende locaties
5,0
Gezellige werkomgeving en leuke en afwisselende werkzaamheden
Begin van de dag e-mailbox selecteren op prioriteit, beantwoorden en afhandelen, actiepunten uitzetten en/of doorsturen naar betreffende verantwoordelijke. Agendabeheer en maken van afspraken, termijnbewaking. Voorbereiden afspraken en inplannen vergaderruimten. Koffie serveren bij bijeenkomsten/afspraken. Post selecteren en verdelen. Correspondentie en rapporten uitwerken, redigeren van teksten. Kopieerwerkzaamheden en post klaarmaken voor verzending. Ziek en herstelmeldingen. Kantoorartikelen bestellen. Archiveren. Voorbereiden van bijeenkomsten en notuleren. Uitwerken van de notulen en verzending van agenda en notulen. Genereren van managementrapportages.
Het leukste vind ik het uitwerken van correspondentie en rapportages.
Leuke contacten met collega's en goede samenwerking ervaren.
PluspuntenGezellige pauzes en afwisselende werkzaamheden
Minpuntengeen
4,0
Cateringmedewerker (m/v) |
Rotterdam | 23 aug. 2013
Flexibele afwisselende werkomgeving.
Het werken in de catering via Tempo- Team was erg leuk. Het werk was zeer afwisselend. Ik werd per dag ingedeeld en vooraf wist ik niet waar ik terecht zou komen. Dit maakte het werk interessant.
De bedrijven waar ik terecht kwam waren prettige bedrijven om bij te werken. Het werk varieerde van de afwas verwerken in de spoelkeuken tot het lopen van recepties. De werktijden zijn ook zeer flexibel. De ene keer begon ik bijvoorbeeld om 11:00 uur en was dan klaar met werken om 14:00. Maar het kon ook zijn dat ik om 15:00uur moest beginnen tot 21:00 uur.
De werkgever Tempo- Team vind ik uitstekend. Ze zijn erg vriendelijk, denken met je mee en zijn professioneel. Het werk was voornamelijk in teamverband en ik had vanwege dat het werk op oproepbasis was,steeds weer nieuwe collega's waar het meestal goed mee klikte.
PluspuntenFlexibel aangezien het om een oproepfunctie ging.
MinpuntenSoms was er te weinig werk.
4,0
Betrokken organisatie met het doel om cliënten zo goed mogelijk het liefst thuis te ondersteunen.
En typische dag op het werk begint met een planning die ik de dag ervoor gemaakt heb, maar door allerlei dingen die een adhoc oplossing vergen nauwelijks aan bod is gekomen. Ik heb geleerd om (nog meer) respect te hebben dan ik al had voor de cliënten en hun ouders. Directie weet goed te besturen en is betrokken bij het personeel. Mijn collega's zijn schatten. We hebben heel wat werk samen verzet tegen de verdrukking in, als iets lukte waren we de koning te rijk. Het moeilijks van de baan is dat door verschillende reorganisaties en veranderingen er steeds meer werkdruk op de secretaresses is komen te liggen. Het leuks van de baan is dat je kunt ervaren dat behandeling daadwerkelijk effect heeft en cliënten weer naar huis kunnen met ambulante begeleiding.
Pluspuntenflexibele werktijden
Minpuntengrote werkdruk
5,0
Responsable des Ressources Humaines (H/F) |
Vlaams-Brabant | 5 mrt. 2015
Entreprise professionnelle, performante, humaine avec une culture 'hands on'.
• Recrutement, sélection & assessments de fonctions cadres & opérationnelles
• Analyse des besoins et description de profils de compétences
• Talent & competence management
• Conseils HR aux line managers en people et performance management, gestion de conflits, personne de confiance
• Suivi productivité FTE , KPI & reporting monthly business reviews (250 FTE – Districts Wallonie & Bruxelles)
• Employer branding : élaboration et implémentation du Plan de Diversité de TEMPO-TEAM Group Belgium, coordination et suivi des campagnes de recrutement aux salons
J'ai particulièrement apprécié le recrutement et la sélection de profils variés: collaborateurs HR, branch et sales managers et profils cadres. Mon rôle de conseil au management en terme de talent et performance management m'ont permis de contribuer au développement et aux résultats de l'entreprise sans jamais perdre de vue le bien-être et le respect des collaborateurs.
Aujourd'hui, je recherche une fonction dans laquelle je contribue aux résultats de l'organisation. Ce qui m'attire: le contact social, l'aspect humain, la découverte de secteurs et la diversité des profils. Une fonction qui garantit une variété dans les contacts et les tâches à réaliser et fait appel à mon sens de l'organisation et de la coordination dans une culture qui prône la qualité, l'efficacité & des résultats réguliers/à court terme !
1,0
Produktionsmitarbeiter (m/w/d) |
Darmstadt | 29 mei 2016
Schlechter Service, fehlerhafte Abrechnung, fehlende Stunden
Meine Erfahrungen waren sehr, sehr schlecht. Der Kunde meiner ZaF behandelte uns wie den letzten Dreck (also noch nicht einmal gesetzeskonform in Bezug auf Arbeitszeit/Ruhepausen). Rufen lassen mussten wir uns teilweise wie einen Hund ("Bei Fuß!"), vom allgemeinen Betriebsklima ganz zu schweigen. Nach zahlreichen Beschwerden (wir waren fast ausschließlich Leasingarbeiter) hieß es immer, dass Gespräche am Laufen seien - getan hatte sich nie etwas. Inzwischen bin ich aus dem Arbeitsverhältnis raus, aber in Kontakt mit ehemaligen Kollegen, die noch dort sind. Laut denen hat sich bisher immer noch nichts an den Arbeitsbedingungen verändert.
Der Lohn kam - wie vertraglich festgelegt - zwischen dem 15. und 20. des Folgemonats. Krankheitstage während der ersten vier Wochen werden von der ZaF nicht übernommen - diese muss man sich bei seiner KK holen.
Pluspuntennicht
Minpuntenfehlerhafte Abrechnungen, unrechtmäßig verschickte Abmahnungen, Lohn kam unpünktlich, mangelnde Kk