Werken bij Careyn: bedrijfsoverzicht en reviews

Careyn
Careyn
3,7
155 reviews
Beoordelingen van Careyn
3,7
Gemiddelde beoordeling van 155 reviews op Indeed
3,8Werk-privébalans
3,5Salaris en arbeidsvoorwaarden
3,1Doorgroeimogelijkheden
3,0Management
3,6Bedrijfscultuur
Hoofdkantoor
's Gravenlandseweg 290-322 3125 BK Schiedam
Medewerkers
5001 tot 10.000 (USD)
Omzet
25 tot 100 miljoen (USD)
Branche
Health Care

Populaire functies bij Careyn

 Gemiddeld salarisSalarisschaal
4 salarissen doorgegeven
€ 16,50
per uur
€ 5,55-€ 31,15
2 salarissen doorgegeven
€ 26,00
per uur
€ 13,00-€ 39,00
44 salarissen doorgegeven
€ 3.178
per maand
€ 1.500-€ 5.100
42 salarissen doorgegeven
€ 3.176
per maand
€ 1.500-€ 5.100
16 salarissen doorgegeven
€ 2.052
per maand
€ 1.000-€ 3.400
Tevredenheid over salaris
63%
van de medewerkers is tevreden over hun salaris
Gebaseerd op 95 reviews

Reviews over Careyn

Algemene reviews over Careyn

4,0
Medewerker Crediteuren (m/v) | Schiedam | 7 okt. 2014
UItzend werk voor 1 maand
Functie: Financieel medewerker (crediteuren administratie) Werkzaamheden: • Werken met t-blox ( Facturen scannen). • Boeken van facturen. • Telefonisch contact met leveranciers. • Archiveren.
3,0
Logistiek Planner (m/v) | Breda | 25 nov. 2013
Gezellige collega's
Altijd een goeie werkgever geweest maar wegens reorganisatie op zoek naar ander werk.
4,0
Medewerker Klantenservice (m/v) | Breda | 7 jun. 2016
Altijd heel prettig gewerkt
Heb altijd met veel plezier gewerkt bij Careyn Zorg Thuis, maar wegens reorganisatie na 21 jaar geen werk meer.
4,0
Administratief Medewerker (m/v) | Schiedam | 2 feb. 2015
-
Mijn werkdag bij careyn was elk dag anders. Het was elke dag opnieuw een uitdaging.
3,0
Teamleider (m/v) | Woerden | 24 nov. 2015
actieve en productieve werkgever
een grote organisatie om voor te werken, organisatie is constant in beweging en meebewegen is erg belangrijk. Snel leren schakelen en een nauwe samenwerking met directe collega's. Open communicatie met management is erg belangrijk. De vraagbaak zijn van de organisatie spreekt mij aan, evenals de goede samenwerking ook met verzorgend personeel.
Pluspuntenflexibel in indelen eigen tijd
Minpuntenx
3,0
Wijkverpleegkundige (m/v) | Zeist | 20 nov. 2014
Een bedrijf waarin veel aan het veranderen is
De zorg verandert in hard tempo. Het werk moet veel efficiënter en vooral kostendekkend. Alle partijen lijken bang dat de balans doorslaat; de directie is bang dat men te strak vasthoudt aan het menselijke belang en dat hiermee te lang onnodige kosten worden gemaakt en de medewerkers en klanten zijn bang dat de balans doorslaat naar alleen het zakelijke- en beleidsmatige belang en ik vind dat partijen elkaar juist tegemoet moeten komen. Er wordt veel van een team gevraagd in een steeds breder wordend kader. Omdat ik zelf een oproepcontract heb en dus de hand heb in de balans tussen werk en privé scoort dit punt bij mij hoog, maar ik weet dat er van de vaste krachten straks veel meer flexibiliteit gevraagd zal worden om het team efficiënter neer te zetten. Men zal dus keuzes moeten gaan maken en de balans tussen werk en privé zal hier een belangrijk issue worden.
PluspuntenContact met de klanten, veelzijdigheid en afwisseling in taken
MinpuntenAlle regeltjes en verantwoording die je overal voor af moet leggen
5,0
Verzorgende (m/v) | Hellevoetsluis | 2 sep. 2014
productief, gezellig,goede communicatie , leuke sfeer , leuke collega's
typische dag op het werk .rapportage lezen ,koffie en thee aanzetten ,overdracht collega van ervoor , controleren of er (sochtends ) wakker is , goede morgen wensen , Adl , eten en drinken verzorgen , rapporteren ,schoonmaken , opruimen , regelmatig drinken verzorgen , lunch verzorgen vermaak o.a muziek enz , overdragen collega ,computer afsluiten . geleerde vaardigheden; .feedback geven en ontvangen, goed luisteren naar collega's en cliënten , communiceren, , Hccp toepassen , op onverwachte situaties reageren. Directie : hiervan zag ik alleen mijn leidinggevende die haar uiterste best deed om alles in goede banen te leiden. Mijn collega's waren : erg leuk en spontaan en fijn om mee te werken Het moeilijkste aan mijn baan was: Het balansen tussen het vele papier werk en de aandacht voor de cliënten. Het leukste van mijn baan was : De verhalen van de cliënten over vroeger en de gezellige collega's die altijd ervoor mij waren in goede en slechte momenten .
Pluspuntenleuke collega's en veelzijdige cliënten, geen dag saai
Minpuntengeen doorleer mogelijkheden voor mij
3,0
Financieel Medewerker (m/v) | Utrecht | 6 jan. 2015
Drukke baan met veel variatie
Betalingen uitvoeren, banken boeken, facturen maken en coderen. Met mijn collega's kan ik het erg goed vinden, met een aantal is een vriendschappelijke band ontstaan. We helpen elkaar. Het leuke aan deze baan is de afwisseling in werkzaamheden en de zelfstandigheid waarmee ik deze kan uitvoeren.
MinpuntenVanuit Maarssen is het voor mij te ver reizen.
3,0
Kamermeisje (m/v) | Maassluis | 27 mrt. 2014
prima wergever.
In de 7,5 jaar dat ik bij Careyn heb gewerkt heb ik het erg naar mijn zin gehad.
2,0
Verzorgende (m/v) | Hellevoetsluis | 29 mei 2020
werken bij Careyn
Werken bij Careyn is hectisch en stressvol,hoge werkdruk, de gehele dag ben je aan het rennen en vliegen.( geen tijd voor pauze) Ook buiten werktijd word er vaak een beroep op je gedaan. Je leert er wel ontzettend veel van ze bieden verschillende doorgroei mogelijkheden en je word goed opgeleid. Het management is een gebied apart, ze schuiven graag alles naar de werkvloer ( het hard werkende personeel) af en er is weinig oor naar het personeel op de werkvloer, je voelt je niet serieus genomen door het managament. De hoge werkdruk, stress, bereikbaarheid ook in je vrije dagen, gevoel dat er niet naar je geluisterd word door hogerhand. roeien met de riemen die je heb, wat tegen je gevoel ingaat omdat je de bewoners zo te kort doet. Het zorgen voor de bewoners daar put je kracht en plezier uit.

Vragen en antwoorden over Careyn

Welk advies zou je iemand geven die bij Careyn een sollicitatiegesprek heeft?
Gevraagd op 14 apr. 2019
Vraag naar doorgroeimogelijkheden en naar (persoonlijk) budget voor scholing.
Beantwoord op 12 aug. 2021
Wees goed voorbereid en blijf jezelf
Beantwoord op 5 feb. 2020
Hoe wordt iemand aangenomen bij Careyn? Wat zijn de stappen?
Gevraagd op 11 sep. 2019
Door verpleegkundige die op kantoor zit. Je krijgt een gesprek.
Beantwoord op 11 sep. 2019
Door verpleegkundige die op kantoor zit. Je krijgt een gesprek.
Beantwoord op 11 sep. 2019
Worden reiskosten vergoedt bij Careyn?
Gevraagd op 11 sep. 2019
Ik heb zelf geen idee want ik woon in de buurt die kom niet in aanmerking.
Beantwoord op 19 mrt. 2021
Ja die worden vergoed.
Beantwoord op 11 sep. 2019
Hoe zou je de werkdruk bij Careyn omschrijven?
Gevraagd op 8 mei 2018
Soms druk maar altijd wel te doen
Beantwoord op 14 aug. 2020
Gewoon normaal en helemaal geen werkdruk
Beantwoord op 14 apr. 2019
Gemiddeld, hoeveel uur per dag werk je bij Careyn?
Gevraagd op 8 mei 2018
Ik heb daar 32 uur per week gewerkt
Beantwoord op 5 feb. 2020
40 uur per week
Beantwoord op 8 mei 2018