Uważajcie bo jak się nie spodobacie to Cię po prostu wypierdolą tak działa Polska wyobraźnia.
Sytuacja miała miejsce 2 tygodnie przed świętami przyjęli mnie i po tygodniu mnie zwolnili.
To jest łatwa praca nie sposób jest jej nie zrozumieć jak dla mnie tym bardziej że ja tu od 4 lat pracuje w pracach magazynowych.
1 dzień był instruktaż.
2 dzien zakrecilem się i źle budzik przeczytałem i źle ustawiłem sobie budzik Ale poszedłem do biura się wytłumaczyć jak należy.
Wiecie co usłyszałem??
"Panie Kamilu my to uznajemy za lekceważący stosunek do pracy "
No to się w głowie nie mieści! 1 dzień tylko ☝️
3 dzień system Buddy nagle widział we mnie problem i się zaczęło ciaganie po biurze A ja chodziłem normalnie do pracy.
4 dzień kordynator wojtek oczywiście musiałem ludzi się pytać kto to jest bo jak przyszedłem do niego to nawet nie przedstawił mi się i z arogancja pod pretekstem " Czego człowieku nie rozumiesz ?"
Ja tak patrzę nie wiem o co chodzi .
Mówię jak czego nie rozumiesz ?
Ludzie mu się skarżą na Mnie.
Se myślę to ładnie mają mnie za złego choć nie zacząłem dobrze pracy.
I mówię przecież słucham i uczę się na skanerze nawet słowaka pochwalilem że dobrze tłumaczy i staram się on odparł że jego ludzie mówią co innego
Ja pytam jak co innego? Przecież nie jestem głupi pracowałem w Albertach
A on gdzie ? To mu powiedziałem
-W Zewolde i Tilburgu.
On czemu nie pracujesz ?
- bo w jednym praca się skończyła w drugim chorobowe się upominalem bo mialem malutki wypadek i
Het voordeel aan deze operatie is dat ie redelijk goed gecoördineerd is. Er is een zeer mooie IT infrastructuur die erg goed is ontwikkeld, gebruikersvriendelijk is en voortdurend wordt verbeterd. Ah is al 30 bezig met bezorgen en heeft deze bizar complexe operatie indrukwekkend goed geregeld. Je ziet die evolutie terug in het gebruikersplatform.
De bezorger kan altijd terugvallen op de planningsafdeling, de afdeling waar men de tijden/voortgang bewaakt en zo nodig hulp stuurt naar de bezorger. Het een fijn idee dat je er niet alleen voor staat. Ze kunnen te allen tijde zien waar je bent. Dit vind ik zelf een fijn gevoel geven. De privacy van de bezorger is gewaarborgd. Dat wil zeggen dat managers niet mogen kijken en dus misbruik mogen en kunnen maken van de gps gegevens. Het wordt uitsluitend gebruikt voor het faciliteren van het bezorgproces.
Ik pleit voor een afwikkeling van financiële zaken zonder dat daar en bezorger aan te pas komt. Het pinnen gaat vaak fout, dit zorgt vertraging en dat zorgt voor cumulatieve vertraging. Dit kost een enorme berg geld. Ik ben voorstander van een volledige digitalisering van het proces. Dus weg met de duizenden a4-tjes per dag. Duurzaam aan mijn hoela.
Het is niet alleen maar bezorgen. Het is ook magazijnwerk, koelboxen slepen in het magazijn, en onbetaald thuis wachten op werk. Dit zegt men er niet bij als je komt solliciteren.
De bedrijfssfeer is heel slecht. Er is maar een klein aantal mensen dat goed is in hun werk.
PluspuntenGoed salaris, behalve onder de 21.
MinpuntenZie review
4,0
Supermarktmedewerker (m/v) | Den Bosch | 25 sep. 2014
Een rustige maar gezellige werkomgeving waar soms een lolletje gemaakt kan worden.
Een typische dag op het werk:
Als ik om half 5 moest beginnen moest ik om 5 voor half 5 aanwezig zijn boven in de kantine. Voor ik daar ging zitten moest ik mijn Albert Heijn jasje aan doen die in mijn kluisje ligt. In de kantine kreeg ik van mijn teamleider te horen wat ik die dag moest doen en hoe lang ik ervoor had. Stel ik had de gang genaamd "chips & vruchtensappen". Dan ging ik naar beneden naar het magazijn en keek ik waar de karren stonden met mijn vulling. Een daarvan reed ik dan naar de gang en pakte een rekje voor mijn karton en kratjes voor de restanten. Je had een karretje om je vulling op te zetten om het werken wat makkelijker te maken. Daar zette ik steeds de dozen chips of sappen op en reed ik naar de plaats waar ze hoorden. Alles wat over was ging in de kratjes voor de restanten. Soms kreeg ik een vraag van een klant die ik dan moest helpen. Als mijn kar leeg was moest ik die terug brengen naar het magazijn en een nieuwe pakken en dezelfde handelingen herhalen. Als uiteindelijk alle karren gevuld waren moest ik daarna de oude restanten vullen. Dat zijn dus de producten die over waren van de vorige dagen. Als ik hiermee klaar was moest ik naar mijn teamleider toe om te zeggen dat ik klaar was. Hij/zij zou dan op de klok kijken om te zien of ik al kon gaan, of ofdat ik nog even moest blijven en een andere taak moest doen. Als ik een andere taak moest doen was dat bijvoorbeeld iemand helpen die nog niet klaar was, of in het magazijn opruimen. Als het tijd was
Prima werkgever leuk als je van flink aanpakken houdt en vrijheid wilt en van alleen werken houdt
Albertijn was een leuke werkgever je weet altijd hoelaat je begint in de middag krijg smorgens bericht van en als je smorgens werkt krijg je de avond de daarvoor te tijd door ook bij beide gevallen de eindtijd je komt dan op locatie krijgt je spullen mee pin navigatie enz gaat na de bus doet een schade controle controleert of lading correct is gaat rijden naar de klanten soms is het een uur maximaal tot eerste klant meestal wat korter de klanten zijn gemiddeld tegenwoordig 23 a 24 per rit en gemiddeld 800 kilo boodschappen dus je moet niet vies zijn van sjouwen je het wel een steekwagen waar je de kratten opzet klantcontact vond ik leuk altijd vriendelijk netjes bezorgen de betaling gaat per pin of ze scannen een qr code zodat ze kunnen betalen werkt dit niet is er een storing voor beide gevallen kan je een eenmalige machtiging uitschrijven via je zebra device de Tom Tom geeft automatisch de klanten op volgorde door wel makkelijk soms kom je in centrums dan moet je tegen werkdruk kunne en goed kunnen rijden en goeie visie hebben waar de bakwagen neer te zetten zodat overig verkeer er nog net langs kan is het makkelijkste soms is dit niet mogelijk dat zijn de enigste nadelen maar dit komt bij een goeie chauffeur minder vaak voor ik zetten hem overal neer om ruimte te bewaren voor overige verkeer de dorpen zijn leuker en makkelijker je komt echt overal dat is wel leuk aan het einde van de dag leveren je alles in en word je uitgeklokt naar het lossen van je auto vaste contrac
Een typische vulochtend begint om kwart over 7. Je komt aan bij het magazijn, je drukt op de bel waarop een collega de deur voor je open doet. Je loopt naar de kantine, waar de kluisjes staan en je doet je blouse aan van de Appie, waarna je nog kort even een bakje koffie kan doen voordat je begint.
Iedereen krijgt een afdeling aangewezen van verkoopklaar (wat in de ochtend klaar ligt voor de klant om te pakken), en vult op die afdeling de vakken aan met de bijbehorende vulling. Je zorgt er tijdens het vullen voor dat alle vakken gespiegeld en FIFO (gesorteerd op datum, jongste achter oudste voor) liggen, en controleert dat de producten in het vak niet over de datum zijn, anders haal je die eruit en muteer je deze (verander je de status van het product) in Wink.
Als er actieproducten zijn, met een oranje stikker, vul je deze aan op de aangewezen plek in de aangewezen actiekop.
Als de vracht er is, ga je deze met je collega lossen. Hierbij ben je ten alle tijden verplicht om dit met minstens 2 collega's te doen, en veiligheidsschoenen te dragen. Eerst los je alle containers, waarvan er actie- en initiële actiecontainers tussen kunnen zitten, deze containers zet je op een aangewezen plek in het magazijn. Hierna ga je de retouren opladen, eerst de fust (zwarte kratten), daarna lege bierkratten en plastic, en vervolgens karton en lege containers.
Ik kan met eerlijkheid zeggen dat het na een jaartje wel een beetje eentonig wordt, maar het contact met mijn collega's ho
Als je bedrogen, bedreigd en uitgebuit wilt worden door de teamleiders. Dan is Albert Heijn de perfecte winkel!
Als je bedrogen, bedreigd en uitgebuit wilt worden door de teamleiders. Dan is Albert Heijn de perfecte winkel!
In 2016 ben ik bij Albert Heijn begonnen als Vakkenvuller. Op mijn tweede dag ging het al compleet fout met een van de teamleiders. Deze teamleider had vanaf de dag gelijk de pik op mij en deed alles eraan om mij het leven zuur te maken. Dit deed hij door mij expres te laten overwerken zonder betaling, leugens over mij te verspreiden, mij meerdere malen te bedreigen op de werkvloer en uiteindelijk zelfs te ontslaan op staande voet. Dankzij deze man sta ik in het systeem als een medewerker die zogenaamd niet komt opdagen bij mijn shifts, slecht werk lever en medewerkers lastig gevallen zou hebben.
Wat ik zeer ernstig vind aan het management van deze AH is dat zij allemaal de kant hebben gekozen van deze teamleider, en actief meededen aan mij het leven zuur te maken. Door mijn nare ervaringen met deze teamleider wilde ik van afdeling wisselen. Van vakkenvullen naar bakkerij. Dit is door het management afgewezen door de leugens die de teamleider over mij had verspreid. Ik citeer: "Ja op deze afdeling moet je ook gewoon komen opdagen he?"
"Waarom zouden wij jou neerzetten? Jij komt altijd te laat!"
Op een van mijn werkdagen had ik de shift van een collega overgenomen, deze was precies voor mijn shift, zodat ze goed te combineren waren. Alsnog kreeg ik verwijt van meneer de teamleider dat ik zogenaamd niet was komen opdagen. Terwijl alle collega's konden bevestigen
oke baan voor even alleen weinig doorgroeimogelijkheden.
Ik heb een lange tijd bij deze vestiging gewerkt en ben er achter gekomen dat het heel hard werken kan zijn in deze winkel. De tijd druk om dingen op tijd af te kunnen krijgen kunnen best hard zijn. Veel nieuwe mensen die daar net aangenomen waren wisten niet waar alles is in de winkel was maar werden beoordeeld als traag wat ik best wel raar vond. Daarnaast heb je wel aardige collega's en goede werkzweer. Er is soms wel een beetje vriendjes politiek. Hiermee bedoel ik dat als je goeie maatjes ben met de mensen die de leiding hebben dat je eerder zou kunnen worden gekozen voor een teamleider rol dan iemand anders die 10x harder werkt in mijn ogen en ook nog is daar langer daar werkt maar niet zo veel praat en gewoon zijn werk doet, en uiteindelijk niks krijgt. Daardoor kan het soms best moeilijk zijn om motivatie te vinden om hier te werken, althans dat was voor mij het geval. Daarnaast als je ziek bent dan hebben ze hier weinig medelijden mee. Je krijgt eerder te horen "kan je zelf vervanging zoeken", "Kan je het niet proberen" of het ergste wat mij ooit verteld is "Je hoeft je eigen niet zo aan te stellen (het klinkt net alsof je dood gaat)" terwijl ik op bed lag met korts en rillingen. Ik melde me daarnaast nooit ziek, alleen als ik echt niet kon werken omdat ik me eigen ziek voelde. Om dat te horen was best naar... als je altijd voor deze mensen klaar staat. Volgens de wet is de werkgever Albert Heijn ook niet toegestaan te vragen naar medische klachten, symptomen of naar
PluspuntenBetaald goed, Aardige collega's, Je kan wat ervaring opdoen met klanten, Goed te combineren met school.
MinpuntenWeinig doorgroei mogelijkheden, Vriendjes politiek, Werk druk ligt hoog, Respect voor medewerkers kan soms laag zijn.
Ik heb hier met plezier gewerkt, tot ik me realiseerde dat ik keihard werkte terwijl anderen niks deden en er mee weg kwamen. De teamleiders voelen zich soms koninklijk. Soms werd er gevraagd of een aantal medewerkers wat langer wilde blijven (na sluitingstijd) zodat er nog schoongemaakt kon worden. De teamleiders zelf deden niks, terwijl ze evengoed mee kunnen helpen. De andere medewerkers kregen dan opdrachten. Sommige werknemers deden dan gewoon niks en als hier wat van werd gezegd door de teamleiders, kregen ze een grote bek terug. Maar dat boeide hen niet, want van sommige werknemers konden ze dat nou eenmaal hebben. Ik dacht altijd bij mezelf dat als ik zoiets flikte dat ik echt op mijn kop zou krijgen. Verder ergerde ik me ook mateloos aan werknemers die op hun telefoon zaten achter de kassa, terwijl zij gewoon klanten voor zich hadden. Terwijl als ik iets te lang stond te praten met een werknemer op het zelfscanplein meteen werd gebeld of we konden stoppen. Als alles wordt gevolgd via de camera's, waarom krijgen medewerkers die de hele shift op hun telefoon zitten dan gewoon betaald en geen gezeur?
Een ander dingetje was het zelfscanplein. Niemand vond het leuk om hier te staan, maar sommigen (waaronder ik) werden hier elke shift, de hele week lang geplaatst. Als je dan aangeeft dat je het echt niet meer leuk vindt, houden ze daar bij sommige werknemers geen rekening mee. Andere werknemers die daar worden ingeroosterd vertikte het om daar te staan en mochten dan met
Als verkoopmedewerker ben je heel de dag bezig in de winkel. Als ik de in winkel ben sta ik vaak als groenteboer op, dan kijk ik goed naar de kwaliteit van de producten en vul ik de groente bij. Daarnaast moet ik ook artikelen tellen van de afdeling of de schappen die ik leeg zijn. Dan in de middag komt de vers spullen binnen, samen met de teamleider ga ik de vrachtwagen lossen en alle lege goederen weer terug retouren naar het DC. Als alles gelost is van de vracht ga ik alle spullen sorteren van elke afdeling.
En dan is het klaar en zit mijn dag er weer op.
Ik heb veel dingen geleerd in het bedrijf, ik kan inprincipe alles doen in de winkel. Als eerste ben ik als vakkenvuller begonnen, daarna ben ik doorgegroeid naar de groenteafdeling, daar heb ik veel opgedaan en ben daar nog steeds. Met stage heb ik alles geleerd van schoonmaken van de winkel, kassa draaien hoe dat allemaal in zn werkt en de brood/vlees/kaas afdelingen. In deze 4 jaar bijna heb ik ontzettend veel geleerd in dit bedrijf en dat vind ik heel erg fijn.
De managers zijn ook heel erg tevreden hoe inmijn werk doe en dat ik veel ervoor over heb om dingen te doen. Als ze me bellen, ben ik meestal wel beschikbaar en dat vinden ze heel erg fijn.
Ook de directie en mij collega's zij super leuk, heel erg gezellig. Ik kan heel goed met iedereen opschieten, ze helpen me altijd en ik ben er ook voor hun en dat is heel erg fijn.
Het moeilijkste van de baan is dat je heel goed naar de kwaliteit moet letten e
PluspuntenGratis eten als je in de avond eet en goed loon per uur
Leuke gezellige werksfeer met doorgroei mogelijkheden
In deze 5 jaar verschillende functies gehad binnen Ahold. Gestart als bijbaan bij mijn studie en in september 2012 besloten mijn studie te combineren met een werkweek van 24 / 32 uur.
- Caissière( 4 maanden) : Alle voorkomende werkzaamheden.
- Baliemedewerker( 6 maanden): Naast het afrekenen van producten (staatsloten, diefstalgevoelige producten) ben ik eerste aanspreekpunt bij de klachten van klanten en fouten en vergissingen van caissières oplossen en corrigeren. En verantwoordelijk voor een probleemloze zelf scan (controle klanten en oplossen van vragen). BHV diploma behaald.
- Teamleider Verkoopafhandeling( 1,5 jaar): Gevraagd om Teamleider te worden. Na een succesvolle periode de functie te hebben uitgevoerd en diverse cursussen en trainingen succesvol te hebben doorlopen formeel aangesteld als Teamleider verkoopafhandeling.
De volgende taken uitgevoerd:
• Plannen en roosteren van caissières, aannemen van personeel en beëindigen van (tijdelijke) dienstverbanden, hierbij alle gesprekken vanaf sollicitatie tot eindgesprek zelfstandig uitgevoerd en dossiers conform richtlijnen opgemaakt, bijgehouden en afgesloten.
• Analyseren en oplossen van kasverschillen.
• HRM activiteiten.
- Teamleider Verkoopklaar (2,5 jaar – heden): Op verzoek van supermarktmanager ervaring verbreedt (voorbereiding promotie naar management).
Dit hield in dat ik voor het winkelpersoneel vergelijkbare activiteiten uitvoer en verantwoordelijkheid kreeg over een team gemiddeld 15
ALBERT HEIJN XL Mechelen. Om te beginnen moet ik zeggen personeel en werkuren zijn zeker in orde. Job op zich heeft ook variatie en was zeker interesant. Maar het managment is alles behalve zuiver. Begonnen als interim kracht 5 dagen proef week om te beginnen en ze hadden op het interview gezegt dat het de bedoeling was dat ik op termijn vast in dienst ging. Eerste 2 dagen gedaan 3de dag krijg je telefoon ja ze hebben beslist u contract stop te zetten. Reden? Wel ze waren niet concreet maar zeiden dat je de verwachtingen niet kon waarmaken.... Verwachtingen? Na 2 dagen? Dit mag je me nu toch eens uitleggen. Hoe kan een manager na 2 dagen al zeggen dat ik de verwachtingen niet waarmaakt ik ben er net. Ben ondertussen nog alles aan het leren hoe de winkel werkt waar alles staat noem maar op. Ben blijkbaar niet de eerste die zich daar slecht behandeld voelt. Manager van deze winkel heeft alles behalve visie. Als dat wel zo was zou deze persoon mij tenminste de tijd geven om het juiste ritme en de juiste kennis van de winkel te kennen. Begeleiding krijg je daar dus ook niet. Ze verwachten dat je vanaf dag 1 perfect bent. Heb nog nooit in heel mijn leven een manager gehad die na 2 dagen al zegt dat ik niet aan zen verwachtingen voldoe we zijn mensen geen robots. Ik raad mensen alvast niet aan daar aan de slag te gaan aangezien de kans groot is dat ze je direct terug laten vertrekken. Denk niet dat deze persoon effectief begrijpt wat het is om te werken in de winkel aangezien hij
PluspuntenNiet te zwaar werk. Collega's zijn positief goede locatie.
MinpuntenManager trekt op niks, valse beloftes over contract, geen begeleiding, onbetrouwbaar, demotiverend
Vragen en antwoorden over Albert Heijn
Hoe vaak krijg je opslag bij Albert Heijn?
Gevraagd op 12 nov. 2022
Ieder jaar
Beantwoord op 23 mei 2023
nooit
Beantwoord op 22 mei 2023
Wat is het thuiswerkbeleid bij Albert Heijn?
Gevraagd op 7 nov. 2022
niet aanwezig
Beantwoord op 22 mei 2023
Niet
Beantwoord op 20 mei 2023
Hoe verloopt het promotieproces bij Albert Heijn?
Gevraagd op 12 nov. 2022
Goed
Beantwoord op 23 mei 2023
Niet
Beantwoord op 23 mei 2023
Hoe ziet een typische dag er voor je uit bij het bedrijf?
Gevraagd op 5 nov. 2022
werken, niet mogen praten bij AH voorhof, klanten wens gaat boven alles ookal gaat hij naar beneden als we daar moeten staan als robots en zelfs met de klant geen praatjes mogen maken.
Beantwoord op 22 mei 2023
Instructies krijgen en aan de slag (brood afdeling)
Beantwoord op 21 mei 2023
Hoe is het vakantiebeleid bij Albert Heijn? Hoeveel vakantiedagen krijg je per jaar?
Gevraagd op 9 jan. 2018
mijn contract heeft geen vakantiedagen
Beantwoord op 23 mei 2023
Je kan vakantie opnemen alleen je wordt niet uitbetaald